نوشته شده توسط : arman

 

 بازخوانی بیانات رهبر انقلاب درباره تعلیق برنامه هسته‌ای

 
 
من همان وقت هم در جلسه‌ى مسئولین – که از تلویزیون پخش شد – گفتم اگر چنانچه بخواهند به این روند مطالبه‌ى پى‌درپى ادامه بدهند، بنده خودم وارد میدان میشوم؛ همین کار را هم کردم. بنده گفتم که بایستى این روند عقب‌نشینى متوقف شود و تبدیل بشود به روند پیشروى.
به گزارش "ندای انقلاب"، حجت الاسلام حسن روحانی شب گذشته در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری در پاسخ به سوالی درباره اینکه گفته می‌شود در جریان قراردادهای سعدآباد، بروکسل و پاریس همه چیز متوقف شد،گفت: این حرف که می‌دانید، دروغ است. در سعد آباد یا مذاکرات تهران اصلا قراردادی نبود، اینها مال بی‌سوادها است. حالا ممکن است از گوشی چیزی بگویند اما آن که از گوشی به شما چیزی می‌گوید، بلد نیست و خود شما که بلد هستید، تصحیح کنید. قطعنامه این بود‌ که همه چیز متوقف شود. ما آن زمان تنها کار گازدهی ۱۰ سانتریفیوژ را تعلیق کردیم.

روحانی در پاسخ به مجری که گفت در آن زمان یو سی اف تعطیل شد، اظهار داشت: عجب! شما کجا بودی آن وقت .می دانید UCF کی افتتاح شد؟ خوب است تاریخ را بخوانیم. ما مذاکرات تهران را در مهر ۸۲ انجام دادیم. اولین مرحله یو سی اف فروردین ۸۳ و مرحله بعدی آن پاییز ۸۳ افتتاح شد و در فرودین ۸۴ کامل شد. آب سنگین نیز تابستان ۸۳ تولید شد. کیک زرد زمستان ۸۳ در آمد و سانتریفیوزها زمستان ۸۳ به سه هزار عدد رسید.

دبیر اسبق شورای عالی امنیت ملی گفت: ما فناوری هسته‌ای راکامل کردیم. منظورم از ما، دانشمندان هسته‌ای و عزیزانی است که دستشان را می بوسیم که در این راه جانشان را فدا کردند. ما فرصت ساختیم؛ ما که می‌گوییم منظور، نظام و رهبری است، نه حسن روحانی؛ به دلیل اینکه شما گفتید، می‌گویم که رهبری ۱۲ روز بعد از مذاکرات تهران۸۲٫۸٫۱۱ فرمودند در این مذاکرات توطئه آمریکا شکسته شد و کار درست و بدون تسلیم و پذیرش حرف زور انجام گرفت.

این سخنان در حالی مطرح می شود که رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان دانشگاه های یزد در سال ۸۶ درباره تعلیق انرژی هسته‌ای فرمودند:بینید، اینها آن چیزهائى است که اگر چنانچه توجه کنید، خواهید دید همان نقشه‌ى ایجاد یأس دشمن است که حالا یک کار به این عظمت انجام گرفته – مسئله‌ى انرژى هسته‌اى – این همه درباره‌اش مردم شادى و خوشحالى کردند، آقا در بیاید که: چرا شما بیخود مملکت را به این چالشهاى این‌چنینى میکشانید، براى خاطر یک چیز کم‌اهمیتِ انرژى هسته‌اى؟! ببینید، این همان ایجاد یأس است؛ این همان چیزى است که شما باید مراقبش باشید. این یکى از آن رخنه‌هاست که اعتماد به نفس ملى را ضربه میزند؛ همچنان که در چند سال قبل متأسفانه این کار شد. یعنى همین مسئله‌ى انرژى هسته‌اى را که باید پشتوانه‌ى مستحکم اعتماد به نفس ما ملت ایران میشد، خواستند وسیله‌اى بکنند براى اینکه اعتماد به نفس را از ما بگیرند. هى فشار آوردند که باید این را تعطیل کنید، باید آن را تعطیل کنید، باید آن را تعطیل کنید. رسیدند به کارخانه‌ى یو.سى.اف اصفهان، گفتند: این را هم باید تعطیل کنید. آن مقدمات اوّلى است. بنده آن وقت به مسئولین گفتم که اگر این حرف را گوش کردید، فردا خواهند گفت باید معادن اورانیوم را هم که توى این کشور هست، کلاً یک‌جا جمع کنید بدهید به ما، تا خاطرجمع شویم که شما نمیخواهید بمب اتم بسازید!

این فرایند عقب‌نشینى البته براى ما یک فایده‌اى داشت – بى‌فایده نبود این عقب‌نشینى‌ها – فایده‌اش این بود که هم خودمان وعده‌ها و حرفهاى رقباى اروپائى و غربى را تجربه کردیم، هم افکار عمومى دنیا تجربه کرد. امروز هر کس به ما میگوید آقا تعلیق موقت بکنید، ما میگوئیم تعلیق موقت را که یک بار کردیم؛ دو سال! دو سال تعلیق موقت کردیم. فایده‌اش چه شد؟ اول گفتند موقت تعلیق کنید، گفتند تعلیق داوطلبانه بکنید؛ ما هم به خیال موقت و به خیال داوطلبانه، تعلیق کردیم. بعد هر وقت اسم از برداشتن تعلیق آمد، یک قرشمال بازى‌اى در سطح دنیا درست کردند – در سطح مطبوعات و رسانه‌ها و محافل سیاسى – واى، داد، داد، ایران میخواهد تعلیق را بشکند! تعلیق شد یک امر مقدس که ایران اصلاً حق ندارد نزدیکش برود! ما این را تجربه کرده‌ایم؛ دیگر، تجربه‌ى جدیدى نیست. آخرش هم گفتند: این تعلیق موقت کافى نیست؛ اصلاً باید بکلى بساط اتمى را جمع کنید. همین اروپائى‌ها که میگفتند شش ماه تعلیق کنید، وقتى این کار را کردیم، گفتند بایستى جمع کنید! این فرایند عقب‌نشینى، این فایده را براى ما داشت؛ هم براى خود ما تجربه شد، هم براى افکار عمومى دنیا تجربه شد. لیکن عقب‌نشینى بود دیگر؛ عقب‌نشینى کردند.

من همان وقت هم در جلسه‌ى مسئولین – که از تلویزیون پخش شد – گفتم اگر چنانچه بخواهند به این روند مطالبه‌ى پى‌درپى ادامه بدهند، بنده خودم وارد میدان میشوم؛ همین کار را هم کردم. بنده گفتم که بایستى این روند عقب‌نشینى متوقف شود و تبدیل بشود به روند پیشروى، و اولین قدمش هم باید در همان دولتى انجام بگیرد که این عقب‌نشینى در آن دولت انجام گرفته بود؛ و همین کار هم شد. در زمان دولت قبل، اولین قدم به سمت پیشرفت برداشته شد؛ تصمیم گرفته شد که کارخانه‌ى یو.سى.اف اصفهان راه‌اندازى شود، و راه‌اندازى هم شد، و دنبالش هم بحمداللَّه این پیشرفتهاى بعدى است تا امروز.

همجنین آیت الله خامنه‌ای در سال ۸۵ در دیدار با کارگزاران نظام با اشاره به تصمیم دو سال قبل درباره تعلیق غنی سازی افزودند: اگر آن راه را تجربه نمی کردیم شاید امروز خود را سرزنش می کردیم که چرا آن روش را امتحان نکرده ایم اما اکنون با دلی محکم و تسلط کامل به پیش می رویم و دیگر هیچکس نمی تواند دلیل قابل قبولی درباره اشتباه بودن راه هسته ای کشور ارائه کند چرا که ما آن راه دیگر را تجربه کرده ایم.

منبع:فاطرنیوز

کلیپ: حواسمان باشد که جدول مورد نظر دشمن را پر نکنیم

 
 
در كدام كشور درباره صلاحيتها، ملاحظات لازم اعمال نمي شود؟ چرا اينقدر بر اين مسئله تكيه و تلاش مي كنيد در ذهن مردم اين تصور بوجود بيايد كه شركت در انتخابات فايده ندارد؟مبادا دچار غفلت شويد و جدول مورد نظر دشمن را پر كنيد.

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامي، روز 19 دیماه سال جاری، در جمع هزاران نفر از مردم متدين و انقلابي قم، در بيان روشهايي كه به تحقق هدف دشمن در انتخابات كمك مي كند خاطرنشان كردند: در كدام كشور درباره صلاحيتها، ملاحظات لازم اعمال نمي شود؟ چرا اينقدر بر اين مسئله تكيه و تلاش مي كنيد در ذهن مردم اين تصور بوجود بيايد كه شركت در انتخابات فايده ندارد؟

 

به گزارش بولتن نیوز، رهبر انقلاب در این دیدار، به اشخاصي كه خواسته يا ناخواسته در اين چارچوب حركت مي كنند تأكيد كردند: مبادا دچار غفلت شويد و جدول مورد نظر دشمن را پر كنيد.

گروه صوت و تصویر پایگاه خبری بولتن نیوز در پی فرمایشات مقام معظم رهبری کلیپی را تهیه کرده که در ادامه تقدیم می شود.

 


لینک دانلود

تازه ترین ادعای توهم گونه حامیان اسفندیار / مشایی 14 خرداد به بعد تایید صلاحیت می شود!

 
 

تازه ترین شنیده ها از جلسات درونی هواداران مشایی حاکی از آن است که طرفداران وی مدعی اند  که مشایی 14 خرداد به بعد حکم حکومتی خواهد گرفت.


به گزارش سراج24 در میان هواداران مشایی شدیدا این خبر گسترش یافته که بعد از 14 خرداد مشایی تایید شده و سریعا در نظر سنجی ها رشد خواهد کرد!

این افراد از اطمینان خاطر صددرصدی مشایی و احمدی نژاد در این مورد سخن می گویندوعلیرغم تاکید ناجا بر بسته شدن ستاد کاندیداهای رد صلاحیت شده هواداران مشایی با قدرت و اطمینان خاطری که معلوم نیست از کجا نشات می گیرد به فعالیت مشغولند! و حتی شنیده شده که احمدی نژاد گفته که در شهیریور ماه خودم بعنوان معاون اول  به نیویورک برای شرکت در اجلاس سالیانه سازمان ملل خواهم رفت!

هجمه نویسنده سایت های ضد انقلاب به یک حکم الهی

 

سروش دباغ از نویسندگان سایت های ضد انقلاب که چند وقتی است به کارشناسی و اظهار نظر درمورد مساله حجاب مشغول است ، مانند همه افرادی که اصل را در مبارزه با اسلام قرار داده است به طرق مختلف به تخریب این حکم الهی مشغول می باشد.

به گزارش سیرنیوز؛ وی در آخرین اظهار نظرش در مقاله ای با عنوان "حجاب در تزاروی قرآن "، سعی می کند این مساله فقهی را به بهانه نگاه اخلاقی نقد کند البته اعتراف وی به این موضوع که به دلیل نداشتن سر رشته فقهی وارد این بحث با نگاه فقهی نمی شود انتخاب راهی زیرکانه است تا در یک مساله فقهی شک ایجاد کند و از نگاه خود سعی در قلب نمودن اصل موضوع حجاب و در ادامه ایجاد شک در مساله عفاف می کند.  

بنا بر این گزارش اشاره به آیات کلام الله و بیانات برخی بزرگان در باب حجاب شاید بتواند گوشه ای از نفاق این کارشناس بدون سر رشته و تخصص! را نشان دهد.

خداوند درآیه ذیل مى‏فرمایند:  
«وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ یَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلاَّ ما ظَهَرَ مِنْها وَ لْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى‏ جُیُوبِهِنَّ وَ لا یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلاَّ لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبائِهِنَّ أَوْ آباءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنائِهِنَّ أَوْ أَبْناءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنِی إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنِی أَخَواتِهِنَّ أَوْ نِسائِهِنَّ أَوْ ما مَلَکَتْ أَیْمانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِینَ غَیْرِ أُولِی الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِینَ لَمْ یَظْهَرُوا عَلى‏ عَوْراتِ النِّساءِ وَ لا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ ما یُخْفِینَ مِنْ زِینَتِهِنَّ وَ تُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِیعاً أَیُّهَا الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ؛  
اى پیامبربه زنان مؤمن بگو دیدگان خود فرو خوابانند و عفت پیشه ساخته، دامن خود را از نگاه بیگانگان بپوشانند و زیور خویش را جز براى شوهران و سایر محارم آشکار نکنند، مگر آنچه پیدا است؛ و روسرى‏هاى خویش را به گریبان‏ها اندازند تا سر و گردن و سینه و گوش‏ها پوشیده باشد و پاهاشان را به زمین نکوبند تا آنچه از زینت پنهان مى‏کنند، معلوم شود. اى بندگان مؤمن، همه به سوى خدا توبه کنید تا رستگار شوید».  

در این آیه خداوند تعالى، در خصوص پوشش بانوان، آنچه را بر مردان مؤمن لازم است، به دو شکل گسترش مى‏دهد:  
۱. پوشیدگى سر و گردن؛  
۲. پوشاندن زینت‏ها.  
«خُمُر» جمع «خِمار» و به معناى روسرى و سرپوش است. «جیوب» از واژه «جیب» به معناى قلب و سینه و گریبان است.  

در تفسیر مجمع البیان اینگونه آمده است: زنان مدینه اطراف روسرى‏هاى خود را به پشت سر مى‏انداختند و سینه و گردن و گوش‏هاى آنان آشکار مى‏شد. بر اساس این آیه، موظف شدند اطراف روسرى خود را به گریبان‏ها بیندازند تا این مواضع نیز مستور باشد.  

فخر رازى یاد آور مى‏شود: خداوند متعال با به کارگرفتن واژه‏هاى «ضَرب» و «عَلى‏» که مبالغه در القا را مى‏رساند، در پى بیان لزوم پوشش کامل این نواحى است.  

ابن عبّاس در تفسیر این جمله مى‏گوید: یعنى زن مو و سینه و دور گردن و زیر گلوى خود را بپوشاند. و مواردی از این دست در اثبات حکم حجاب به کرات ذکر شده است .  

و در موردی نیز از قول امین الاسلام طبرسی در مجمع البیان به جلباب اشاره شده است که همانا روسری بلندی است که زنان سر و صورت خود را می پوشانند. البته جلباب به پارچه بلندی گفته می شود که تمام بدن و سروگردن را می پوشاند. و اما حجاب برای این در دین اسلام مطرح شده است تا زنان پاکدامن از آزار افراد هرزه در امان باشند.  

حضرت امام خمینی (ره) در خصوص احکام الهی در دین مبین اسلام و حساسیت در اخلاق و رفتار بانوان فرموده اند: هر چه را که خدا دستور فرموده است چه برای زن و چه برای مرد برای این است که آن ارزشهای واقعی که شما دارید و ممکن است به وسوسه های شیطانی و یا دست های فاسد استعمار پایمال شوند این ارزشها زنده بشوند. صلاح و فساد یک جامعه از صلاح و فساد زنان در آن نشأت می گیرد.  

شهید مطهری در کتاب معروف حجاب چنین می گوید: اگر رعایت پاره ای مصالح اجتماعی، زن یا مرد را مقید سازد که از معاشرت، روش خاصی ر ا اتخاذ کنند و طوری راه بروند که آرامش دیگران را بر هم نزنند و تعادل اخلاقی را از بین نبرند، چنین مطلبی را زندانی کردن یا بردگی نمی توان نامید و آنرا منافی حیثیت انسان و اصل آزادی فرد دانست .
اینکه افرادی مانند سروش دباغ سعی می کنند در انتهای مقالاتشان به خواننده بفهمانند دین! محدود کننده و در تضاد با آزادی است مساله ای است که تازه گی ندارد و تلاش های اشخاصی مانند وی همه بر حول این محور است که با تضعیف احکام مترقی شرع مقدس اسلام به اهداف خود که همانا مبارزه با اسلام است ادامه دهند.  

یقینا افرادی مانند وی به خوبی به قوت دین مبین اسلام واقفند و برنامه ریزی های هدف داری را در دستور کار خود دارند که البته با وعده خداوند که دینش را حفظ می کند به نتیجه ای نخواهند رسید.

بايد فکر فتنه را در انتخابات امسال ايران به گور ببريم!

 
 

"فرناز سيفي" خبرنگار خبرگزاري "دويچه وله" آلمان در گزارشي به بررسي جريان فتنه 88 مي پردازد و در نهايت اذعان مي کند که غائله "فتنه" به پايان رسيده است و امکان تکرار آن وجود ندارد.


به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ خبرنگار اين خبرگزاري آلماني با اشاره به فتنه غرب‌افروزانه سال 88 مي افزايد "چهار سال پيش پس از برگزاري انتخابات رياست جمهوري در ايران تعدادي از هواداران سران فتنه دست به شورش خياباني زدند. آنان ادعاي "تقلب" در انتخابات را مطرح کردند. اکنون پس از گذشت 4 سال از آن حادثه پرسش هايي در مورد جنبش سبز(جريان فتنه) مطرح شده است."  

خبرنگار "دويچه وله" پس از آن در مصاحبه با "عباس عبدي" يکي از به اصطلاح چهره هاي دانشگاهي و نزديک به جريان موسوم به اصلاحات که در جريان فتنه 88 نيز همدلي هايي با فتنه گران نشان داد به شرح وضعيت فلاکت بار جريان فتنه و حاميان آن مي پردازد و مي افزايد "عباس عبدي"  معتقد است که اين جريان ديگر کارآيي ندارد.

وي در اين باره مي افزايد "هواداران اين جريان هم اکنون کجا هستند که هيچ گونه اثري از آنان نيست؟"

خبرنگار در ادامه به سابقه اين تحليلگر نزديک به جريان موسوم به اصلاحات که اکنون از آرمانهاي نظام مقدس ايران زاويه پيدا کرده، مي پردازد."  

عبدي در ادامه اذعان مي کند که در انتخابات سال 1388 تقلبي رخ نداده بود و انتخابات در نهايت سلامت و بصورت آزادانه برگزار شده بود. وي در اين باره مي افزايد "من گمان نمي کنم که تقلب عمده اي در انتخابات 88 روي داده بود. ناظران وابسته به سران فتنه که بعنوان نامزدهاي انتخاباتي در انتخابات شرکت کرده بودند نتوانستند ثابت کنند که در انتخابات تقلبي روي داده است."

 





:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: